Måndag

De senaste dagarna har jag inte haft tid för bloggen. Har haft fullt upp med pluggandet. Prov efter prov nu innan jullovet. Förra veckan var det matteprov och idag svenskaprov. När man kände lättnad över att det äntligen var överstökat så kom jag på att nej det återstår ju fortfarande ett. Plus 2 inlämningar, eller vänta va det något mer? Precis så känns det nu. Kan inte heller slappna av en sekund utan att få dåligt samvete så nu är det plugg som gäller. Inte heller blir det vila från det under lovet speciellt mycket. Aja, that's life. Det kanske inte alltid är superkul att plugga men känslan efter man presterat bra, den är mycket bra. Det värsta jag vet är när man blir missnöjd och veta om att man kunde gjort bättre.
Helgen ägnade jag endast åt plugg nästintill. På lördagen hade vi gäster och åt 3rätters, blev inte så himla mycket pluggande som jag tänkt. Söndagen tog jag de lugnt sov rätt länge, pluggade och sedan gick ut och gick med A :)
I veckan blir det kampanja på onsdagen och torsdagen, så alltså skolledig. Ska bli skönt och kul!

Lyssna till din vilja och styrka !

Blogg.se cpar så kan inte ladda upp bilder! Men blir en låt ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0