Tisdag

Härligt att ha varit ledig idag. Från att jag vaknade och nu har det endast bestått av plugg, haha så skönt med paus nu. Har gjort klart inlämning och övat på morgondagens prov.
Gårdagen blev det inte heller någon skola eftersom när jag väl kom dit så sa de att vi inte skulle ha de lektionerna, så fick gå hem direkt igen. Plus att på vägen hem trillade jag hahahah på vägen rakt på rumpan (Y). Skrattade typ hela tiden resten av vägen hem, för jag är ju ganska klumpig många gånger.

Imorgon blir det kampanja med MUF på peset och det ska bli kul! Senare på kvällen är det talarkväll och annat. Tror jag kommer hinna vara med på det i alla fall.


How cute!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0