Hard to understand

Bloggen uppdateras när det finns ork så därför den dåliga uppdateringen. Har haft en helt okej jul apropå omständigheterna i alla fall. Det kändes otroligt tomt utan dig där men hoppas du har det bra där du är nu.
Dagen innan julafton var en av de jobbigaste dagarna.. Ville bara att ögonen skulle öppnas och att allt varit en dröm. Men var nog då man verkligen förstod att det är sant.
Julafton började hos farmor & farfar på förmiddagen. Blandade känslor. Mysigt, tomt, kul att träffa alla samlade men jobbigt utan dig..
Efter det åkte vi hem till pappas tjejs pappa (hehe lite krångligt) och åt julmat igen och sedan åkte jag hem till mamma där min morbror, anders föräldrar och bror var. Tyvärr kunde inte morfar vara med eftersom han är i Thailand ett år. Men han ringde istället och fick presentkort på Boomerang av honom :)
I år fick jag b la smink, pengar, presentkort, kläder som ex rosa skjorta från Ralph Lauren och av syskonen rosa mössa från Boomerang, morgonrock + ulltofflor, fortsatt premunation på Elle, en överaskning som jag får reda på nu mellan jul och nyår, sidentäcke och annat smått och gott.
Gav ju bort också så klart och det var b la till pappa en vincaraff, till mamma parfym och annat från Elizabeth Arden, till Nettan (pappas tjej) tröja från Peak, till min lillebror en urgullig tröja från Boomerang Junior (ett starkt tips till de med barn eller småsyskon), till lillasyster Hello Kitty saker.

Imorgon börjar ju julrean, dock brukar jag inte hitta så mycket utan brukar mer bli köpa det nyinkomna. Men får la se om man hittar några guldklimpar:) Blir också bio med kusinerna och deras mamma, Avatar.
Ska även passa på och tacka för de söta kommentarer jag fått angående det som hänt :)


Så otroligt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0