Nattinatti

Dagen har mestadels tillbringats i sömnens värld som ni kanske förstår. Har varit Sjukt trött idag, bokstavligen.
Gick till skolan ändå såklart och det började med matte sedan språk och sedan favoriten - samhäll! Tyvärr så var yrheten så stor att när jag skulle läsa i boken var det som att ha dyslexi eller något. Alla ord bara flöt ihop haha. Men snart blir det sova för ska inte göra detta på nytt.
Jag och mamma lagade även maten tillsammans innan, jag stod för en supergod citronailoi med honung i. Min specialité. Mamma stod för laxen och det andra. Resultatet blev fabioluous! Om man får vara lite ego, så älskar jag min sås ;)
Just nu läser jag lite på riksdagen.se. Riktigt intressant faktiskt. Just nu om ärenden från de olika utskotten.
I en disskusion råkade jag sjunka lika lågt som den jag pratade med genom personligtpåhopp istället för att hålla sig till argumenten. Illa, men kommer aldrig mer göra om misstaget har jag lovat mig själv och dagens komplimang fick jag av Pontus, som sitter i MUF:s styrelse:)
"Du kommer utvecklas till en fantastisk liten politiker, för du har verkligen viljan.
Och du är envis."
Den kommentaren gick rakt in i hjärtat eftersom politiken är så himla kul och MUF är nog lätt det roligaste jag gjort i mitt liv! Är långtifrån allkunnig om detta men lär mig mer och mer hela tiden och det är de som är så kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0