Carey's Shoecloset

Nu ligger jag i sängen och vilar efter en lång dag. Gårdagen tillbringades ute hos Sofie, vi hade myskväll. Kollade på Idol och åt älskade räkor! Helt fel person åkte ut dock. Om tove nu skulle åkt ut så skulle i alla fall mariette varit där i hennes ställe. Tur att favoriten Erik är kvar iaf (;
Idag har jag varit i Sävsjö, åkte vid åtta imorse så har varit en lång men otroligt rolig och lärorik dag! Det var nomineringsstämma och var där med Maja och Pontus från MUF :) Fick verkligen inspiration och lärde mig massa. Valde b la representanter till riksdagen och annat.
Nu är jag sjukt trött så blir nog bara ta det lugnt ikväll. Orkar tyvärr inget annat. Så blir myskväll men smaskheter. Ska även läsa på en massa och kolla program jag missat!


Vem hade tackat nej!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0