Anna Sui's "Gossip Girl" kollektion

Känns som att jag hunnit med en hel del denna måndagen. Inte ofta jag hinner med allt jag planerat. Har besökt Jensens för ett framtida besök med MUF dit som de verkade vara positiva till. Även min skola har gett mer besked, lite sega på den fronten dock. Efter skolan blev det fika/mat med J & J. Nu har jag hunnit med plugg och det är vad jag håller på med för stunden.
Dagens klädsel blev vit skjorta, chinos och svarta stövlar. Så jag och så bra. Till detta svart pälsjacka och vit väska från Espirit. Har inte varit så produktiv med att ta bilder till bloggen på senaste, men det kommer nog inom sin tid.
Ikväll blir det tidig sömn (undra hur många ggr jag sagt det och det resulterat i motsatsen) men ska hålla det.

Anna Sui's "Gossip Girl kollektion":


Blair


Blair


Blair


Blair


Jenny


Vanessa


Serena

Som kanske märks så låg favoriterna på "Blair" tolkningen! Sen fanns det Massa mer snygga outfits men blev lite för många så kolla utbudet själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0