Lose Control

Nu ser jag framemot en lugn helg med endast plugg, puh! Prov på måndag & onsdag. Har inte den lätthet som andra att saker åker in i min hjärna på en gång utan måste repetera mycket och är avis på er som slipper detta!;)
Imorse var jag hos läkaren och har äntligen fått reda på en av 2 diagnoser. Denna om smärtan i revbenet och jag har tydligen inflammation i revbensbrosket. Mamma som tyckt att jag överdrivet smärtan fick äta upp sina ord! haha, tydligen så var det vuxna som hade åkt in till akuten för de trott att de hade hjärtattack men det var det som jag hade. Så han förstod i alla fall hur ont man har då och då. Har tänkt på, finns det bara manliga läkare eller? Jag skulle vilja ha en tjej, man får ju ta av sig varje gång.  
Timbalands nya skiva är mycket good! Här är ännu en godbit från den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0