matte it is

Nu sitter jag och pluggar lite matte. Skönt att få hjälp med den istället för att fråga min mattelärare. Ursäkta men jag äcklas verkligen av ofräscha männiksor och när han kommer där med sina Långa naglar fulla av smuts som ramlar ner i boken, då spyr jag nästan.. *Rysning.
Dagen började med skola, sedan hem och pluggade lite. Blev mestadels svenska. Sedan fika med J & J again. Trevliga tjejer de och riktigt kul när Johanna skulle sola haha! Moore than that can I not tell you!
Efter fikat blev det plugga matte med A. Lärde mig massa, as usual. Nu är ligger jag i sängen med matteboken uppslagen men ska nog snart ta och sova. Eller kanske inte.

Kolla denna länken, very important information!

http://www.dn.se/ekonomi/varning-for-godtrogenhet-pa-facebook-1.1010097

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0