New Moon

Det blev bio i lördags, New Moon som var hur bra som helst! Dock trodde jag ju att det var en ny kille med inte han.. så den "nya" närmare bestämt Jake, är inte snygg. Bara snygg kropp.
Igår inhandlades lite julklappar med Sofie. Boomerang har ju urgulliga kläder till barn så köpte en tröja till min lillebror och även en till mig själv fast inte på barnkollektionen förstås;) haha.
Till Andrea blev det Hello Kitty saker eftersom hon älskar Hello Kitty. Sedan åkte jag, pappa och nettan till mina kusiner och fru.. De betyder mycket.
Idag skall resten inhandlas men har redan bestämt vad det blir så det går nog rätt snabbt.

Varje dag känns som att vara i en egen bubbla än alla andra, jag drömmer än. Så snälla väck mig från denna mardröm den har pågått för länge nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0