Skolbyte

Dagen började med skola, som vanligt och efter skolan satte sig jag och Sofie George och pluggade. Vi var kreativa och fick mycket gjort så cred till oss;)
Har fått  en kommentar om att jag inte verkar vara särskilt smart eftersom att jag har gått om ett år (accpeterar inga kommentarer längre varken bra eller dåliga för att det blev tjat om vilka jag accepterade och inte. Så kan samtidigt passa på att tacka för alla andra söta kommentarer :)). Så tänkte ta upp anledningen till att jag gått om ett år. I ettan så trodde jag att entrepenör på JB var min grej så därför valde jag detta. Det visade sig sedan att det inte riktigt passade mig och framförallt inte skolans sätt att hantera saker och ting i att lära ut. Tänker inte gå in på detaljer men kortfattat passade detta inte mig så jag bytte linje, detta efter en termin och hade där med 6 ämnen att ta igen av denna termin plus alla nya uppgifter, inlämningar, prov m.m som man får hela tiden. Du som kommenterade hade ju säkert klarat av att ta igen dessa med bra betyg och samtidigt göra allt det nya eftersom du har en åsikt i detta, men det gjorde inte jag eftersom jag ville satsa lite mer. Därför valde jag att gå om istället och struntade nästan helt i skolan den sista terminen för kändes inte som så stor idé att ens försöka när jag redan bestämt mig. Så den enda sortens osmarthet i detta är isåfall att jag valde fel från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0