Sunday

Söndagen sov jag mest bort. Gick upp kring 4, var så himla trött. Men nu är jag pigg och ser fram emot veckan. Ska bli hårdpluggsvecka inom 2 fronter. Som vanligt har jag glömt att skriva upp allt jag borde i kalendern så har glömt vad jag har inplanerat på onsdag. Kommer nog på det tills dess i alla fall.
Idag har vi haft gäster och så har jag hunnit med plugg. Mamma skulle störa lite med och visa sina inredningsgrejer haha. Fick även länk till den bästa bloggen ever, se länk:
http://monaljuger.wordpress.com/
Där har ni sanningen om Mona Sahlin och varför ni inte ska rösta fram en rödgrön regering. Om ert val är att ha henne som statsminister borde ni checka den bloggen först, innan ni bestämmer er. 
Lyssna även på detta klipp (som är från bloggen):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0