Will never forget you

Ursäkta hemsk uppdatering men har hänt en sak i livet som aldrig kommer bli oförglömt och som jag fortfarande inte riktigt har förstått är sant. Chocken är inte riktigt lagd, och man fattar det inte riktigt heller förrän orden kommer ur munnen att det är så eller att man får höra det från någon annan. Det kan inte vara sant, men ändå är det de. Känns som man är i en mardröm, snälla låt en bara få vakna upp ur den. Men det går inte hur mycket man än försöker.
Framförallt så finns jag gör familjen L, ni betyder mycket och ni är starka, vi klarar detta tillsammans.

Veckan:
Onsdagen och Torsdagen var jag ledig pga kampanj med MUF. Onsdagens blev tyvärr inställd men på Torsdagen var vi på peset. Tyvärr så fanns det nästan bara sossar och vänstern där men fanns några som förstod iaf haha.
Det var kul och resten av kvällen var den jobbigaste i mitt liv, hitills. Bara tanken på den gör att ögonen fylls av tårar och kan inte fatta att det verkligen har hänt.
Gårdagen var det avslutning i skolan, var inte direkt särskilt närvarande bara. Efteråt fikade jag, S, F, T, A & E på Claras. Det var mysigt och de hade väldigt stora koppar till den varma chockladen hehe. Kvällen var redan planerad och hade mina tankar på vad jag skulle göra, men kände att jag behövde göra något för att skingra tankarna så blev 18års firande för söta Jennie med andra trevliga personer och sedan drog vi vidare till en annan fest som var väldigt tråkig, men så kan det bli ibland.
Kvällen blir lugn och event bio.



En person som alltid varit snäll och omtänksam mot alla i sin omgivning,
En person som var älskad av alla,
En person som man iaf trott sig känna i hela sitt liv,
En person som har betytt mycket för en och gett många fina minnen,
En person som inte längre finns kvar hos oss men som alltid kommer finnas kvar inom oss,
Vila i frid, vi glömmer dig aldrig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0