Bloggtorka

Sjukt längesedan det blev uppdatering här! Sjukt mycket har hänt också och orkar inte ta upp allt. Men i korthet har jag umgåtts med mina vänner, jag och Sofie har lyckats med ännu en grej som får en att skratta tills tårarna börjar rinna haha (hur kan vi alltid lyckas med sådana här saker!?) och även shopping och annat.
Vissa saker också som jag håller för mig själv, inte för mycket private stuffs här på bloggen. You never know who read it!

I helgen träffade jag i alla fall efterlängtade Saris:) Trevligt de. För övrigt tack för de söta kommentarer som kommit medan jag inte varit inne här men accepterar ju inga längre så ni vet. Har absolut ingen bloggaptit hahah. Får se om den stannar kvar eller ej:) bye so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0