Uppdatering

Jag har blivit sämst på att uppdatera här ! Händer nya saker hela tiden så orkar inte skriva allt men livet rullar på och det funkar prima ballerina (:
2010 ska bli ett bra år, och det blir vad man gör det till, right? Därför ska man gå in med största möjliga positiva inställning! Målen ska försöka uppnås och pluggeffektiviteten behållas. 09 var ett bra år men en del misstag gjordes. B la träffade jag mitt livs misstag, men istället för att ångra ihjäl sig kan man ta med det som en lärdom.
Mitt och Sofies starkaste minne är nog KM i alla fall (;

Just nu ser jag framemot helgen vilken kommer bli otroligt rolig! Fest på fredag, lördag blir det distriktsstämma med MUF och bankett på kvällen. På söndagen blir det talare igen och därav Nicklas Wykman! Ska bli otroligt kul och framförallt intressant att lyssna på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0